Friday 17 June 2011

hebat nye cinta..??


cinta...Kau kate cinte tu indah...
ingat x awal perkenalan tu...:)
aishiteru....!
hm..'geli-geli' kan...
but then baru ak taw rase cinte tu yg sebenar...
kuat ny rase tu..
xkan buat kite rase 'geli-geli' nak jiwang ..
xjugak bile nak tunjuk an kita care :))
kau buat ak yakin Kau cinta aku.
hebat nye cinta Kau kenal kan at ak..
thanx my KURE-KURE

its only 4 a while...
9 months tu... semua cume movie yg xd kualiti...
:)
ap yg Kau expect dr aku..?? giler..??
xsama sekali..
ak lebih bahagie...
mungkin..:)
lamee da Kau menyepi..dan xpeduli...
hell i care
i care too much!
awal ny ak nk kau dgr lgu ni..
i need u the beatles
tp xmungkin kan i need sum1 who hurts me...
xmungkin kan.. i need sum1 who plays wif my feelings...
xmungkin kan..i need sum1 who neva appreciates me..
for what i ve done n for d luf i loved d most!
dan xmungkin kan i need sum1 who neva wants dis luf ..:)
kite cipte semua kenangan...
dan ak nourish all d epyness in my heart n my mind...
n drs only 'mi' in 'ka.mi' u know..??
u ll neva know... trust me..!
but.. what i care..!
u r gone! credited to nanis norhalim ...
now what left is only kenangan ...
macam lagu yg Kau nyanyi dulu..
kenangan terindah,,
haziqah fatihah terus nyanyikan tok orgg tersayang..dan Kau..??
untuk mangse2 yg seterus ny..:)
afta what u did to me..
u expect me to wait 4 u..
close to u..
u really want me to be giler
hey i wont..!
knp i xtguu u if btol laa i sygg u..??
mcm syahirra shahar ..
well sbb...
aku xcurang dgn Kau
Kau..ye!
so what the hell!
lagu untuk kau..
jar of heart christina perri

terime kaseh sang pencinte sbb ajar aku erti bahagie seketike..
pernah kau jd my prince sbb kau jd kan ak princess kau
sekarang..??
kau punyer princess laen..dan aku..
kebahagiaan..
jgn tnye ak kenapa ak coret an ni tok kau..
mungkin ble ak dalam dunie kau..
aku akn faham kenapa kau buat aku cenni...
mungkin dunie kau..
xlayak tok aku..jd knp kau harus layak dalam dunie aku jugak..??
setie lah dgn die sbb kau yg memule kan..
awal nye hati die pun terluke..
jgn tambah kelukaan tu sbb kau bakal terluke atas kesilapan ni..:)
xmustahil kau lakukan bnde yg same dgn 'ex' kau mase aku tulus sayang kan Kau..
sayonara...

p/s; sorry if ada hati yg terluke sbb ni...  1ari..aku akn padam kan karangan ni..:O









No comments:

Post a Comment