Monday 11 June 2012

teNtang RAsa

tentang rasa yang indah...
kau ukirkan senyuman aku d kala pagi dan lenakan tidur ku pada malam nya..
kau buat ku menari di kamar ku dan bersenda dengan teman tanpa henti..
kau tanam rasa bahagia dalam hati ku..
kau coret kan kisah sempurna buat ku.

kau ajarkan aku merasa cinta..
kau tunjukkan aku rasa bahagia..
kau berikan aku rasa kesempuranaan..
melawan rasa hati yang hiba kala dulu..
kau rawat dan basuh segala sengsara..

tentang rasa yang indah.
kau pulihkan rasa derita..
kau bawakan aku dalam dunia kau..
dunia tanpa perit dan lelah
beri aku rasa sesuatu.
rasa takut akan kehilangan dan rasa sayang
rasa mahu berkongsi dan rasa ingin bersama...
rasa yang buat aku bahagia setiap hari..
rasa yang buat ku tenang dan senang setiap kali bersama..

sayang kerana rasa ituu...
aku.. begini pada waktu ini..

tentang rasa yang indah..
aku terjatuh dalam jerat dunia..
yang hanya mahu memuaskan rasa yang membuak..
aku lalai dan alpa..
impian..tanggungjawab.. ya ! aku masih ingat..
tp bukan lagi tentang impian ku..
kini impian kita ! 

sayang.. tentang rasa yang indah itu..
aku terlena dalam jaga...
aku alpa dan leka pada kata2 cinta dan rindu..
aku menangis.. membawa hati dan rasa yang pelbagai..
seperti dunia terlalu luas dan sesak ! 
aku mengorak sendiri.. perhatian siapa yang mahu aku tagih
aku xpasti.. aku xmampu rasa itu..

tentang rasa yang indah..
aku berazam untuk terus melangkah..
biar tanpa rasa .. biar tanpa cinta
kerana bahagia itu ada di mana2
kerana bahagia itu lahir dari hati..

 Ya Rabb..
jaga laa hati ku dari rasa itu..
sesungguh nya aku xkuat melalui liku ini dengan rasa itu..
bantu aku lalui perjalanan ini dengan cahaya Mu..
pejam kan mata ku dari GOdaan rasa yang menyakitkan..
Kuat kan aku dari Nikmat Mu sebelum tiba masa nya..
Amiiin.. -____-

rasa cinta,
sugaramour

No comments:

Post a Comment